Na obecním úřadě

Pro vyřízení běžné agendy nás navštivte na obecním úřadě v úředních hodinách, které jsou:

1.1.-31.5.
středa 17:00-19:00 

1.6.-31.12.
středa 17:00 - 18:00

První středu v měsíci (zasedání zastupitelstva od 18.00) 17:00 - 18:00

Na úřadě v Hradci Králové

popis postupů pro řešení životních situací na úřadě v Hradci Králové

Elektronická komunikace

Pro elektronickou komunkaci můžete využít oficiální emailovou adresu divec@seznam.cz nebo datovou schránku. Pro zaslání dotazů lze také použít kontaktní formulář v sekci kontakty. 

Získání informací

Pro žádost o informace využijte návod Poskytování informací. Pro komunikaci se státní správou lze využít též služeb Czech Point.

aktualizováno: 20. 5. 2021 07:52, OI Admin

Novinky z úřadu

aktualizace stránky: 28. 11. 2021

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Úřad
Nový obecní web
Úřad Obec Volný čas

aktualizace článku: 19. 11. 2021

Nový obecní web

  • OI Admin
  • 63

aktualizace stránky: 13. 7. 2021

Rozvoj a výstavba

Plán rozvoje a obnovy obce Divec na roky 2018 – 2022

  • Dokončení rozpracovaných developerských projektů
  • Komplexní řešení komunikace V chatkách
  • Řešení centrálního stanoviště separovaného sběru
  • Komplexní řešení napojení budovy OÚ na centrální vodovod
  • Osazení páteřní komunikace v obci obrubníky a osázení zelení

Úřad

aktualizace stránky: 11. 7. 2021

Organizační struktura

Starosta

Místostarostka

Ing. Roman Hrnčíř

Kateřina Medková

Zastupitelé

Zdeněk Medek

Ing. Miroslav Líbal

Úřad

aktualizace stránky: 11. 7. 2021

Poskytování informací

Poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím 

ŽADATEL O INFORMACE

Úřad

aktualizace stránky: 10. 7. 2021

Ohlašovna pálení

Úřad